Бушон съм изгорил...смених помпата тръгна,работи малко шумно обаче...и не спирам да се озадачавам-какво става с тая кола...смених бушона и въртя да паля,колата пали ама сигуно на 2 цилиндъра...пак въртя пак пали тоя път малко по добре...отново и този път всичко е 6...а сега кво става...качих се за едно пробно кръгче пред блока,няма проблеми колата,оставих я позагря до към 60 градуса и като я исфорсирам на маясто,не виждам да има проблеми но като върна газта и пада по 700об/мин...после пак качва до 900 ама като че се позачудва двигателя...и при 900об имам чувството че бачка на 2-3 цилиндъра...(маи е само чувство)...иначе си се форсира...колега Raider при теб така ли работеше тоя комп,да знам да не се притеснявам,че доста вълнения по колата имах тия дни...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Отново с Trentatre....
Collapse
X
-
Помпата не си изгорил, но щом е шумна, значи е за боклука. Това късо също може да е повредило релетата.
Като почне да вие помпата, тока и се вдига и сети се целия пад къде отива.
По-точно тоя пад на какво влияе!?
На всичко. От дюзи до бобини!
Днеска не стана, щото други проблеми имах, ама утре ще гледам да разпращам помпа;болт и фар, ако изровя последнияНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колега ти си ни спасението на 33-каджийте...аз утре ще закарам колата пак до сервиза и ще чакам помапта да дойде,като междувременно трябва да видим и с колегата Raider как ще ги мислим тия ECU-та...
Comment
-
Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщениеКолега ти си ни спасението на 33-каджийте...аз утре ще закарам колата пак до сервиза и ще чакам помапта да дойде,като междувременно трябва да видим и с колегата Raider как ще ги мислим тия ECU-та...
При него проблема не е от компа. Пак ги сменете ако искате, но резултата пак ще е същия.
Огледайте си инсталациите и особено главните релета, да не изгорите още един, че тогава не знам какво ще ви правя!!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Тука засегнахте една тема с помпата дето от доста време ми е чудна моита помпа вие от около година и нещо и си мислех че ще дава богу духом ама я чакам от доста време де и се си мислех да не да се е затлачила с боклици от качествените ни горива и дали има начин да се почисти или какво изобщо да я правя щото така си брамчи че при запалена кола се чува от 4-5 метра и друго сменях двигател а помпата ми е от 8клапановия двигател има ли значение или всички са с еднакав дебит .....Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
На тия помпи, дебита им е в пъти по-голям от това, което могат да поемат двигателите. По-важното е налягането, което вдигат. Бръмчи ли, значи е разбита. Другото по-важно е тока , който лапат, когато са разбити. Разбръмчи ли се- в кофата, че проблемите могат да станат разностранни.
Разбира се, разбръмчи ли се помпата, първо се сменя горивния филтър, защото като се запуши-пак бръмчи. По-точно клапана за свръхналягане, който е в самата помпа!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщениеКолега ти си ни спасението на 33-каджийте...аз утре ще закарам колата пак до сервиза и ще чакам помапта да дойде,като междувременно трябва да видим и с колегата Raider как ще ги мислим тия ECU-та...
точка
Comment
-
И аз да се умъкна у разговора , парво Wiliams екотата работят еднакво щом без комп колицата ти е умряла тва сърце си остава за тебвъпреки,че съм фен на Ferrari team :Д тея коли са си със собственно мнение тей ,че не се очудвай какви ги върши,аз от как съм я зел мойта се я човъркаме и преправяме и тя пак нейното си знае
Ся заговорихте за помпите имайте в предвид колко гориво за тея години е минало през тях със какъв ли не произгод ,а и попринцип всички външни помпи си се чуват доволно , има значение и колко бенз има в казаня,дебита им 100% е намалял ама пак за жилави и работят . А пък горивния филтър как се запушва не е истина поне 50 пъти по-леко минава бенза през нов филтър,а и има един чалъм там с горния винт където се закача провода към помпата ,ако дупките се нацелят да са една срещу друга още по леко ще преминава пероля . При мен следва сваляне на тос хол и почистване ама ще е като се позатопли ,че си трябва каналец за целта,стружки и ръжда ще има 100про бее ща я виим тая раута .
П.С Най омразното нещо в една кола са еврейските звезди,чука кат заиграе сичко се оправяAlfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Честит 1-ви Март Колеги!
Още малко да ви се оплача...Колега Mordohy помпата доиде миналата седмица,качих я пак същата,колата работи недохранено-все едно бензин няма...купих си нова,слагам я вчера-пак същия проблем...филтъра си смених,свещи смених,тръгвам от работа днес-даже до Баумакс се отбих,прибирам се -колата няма проблем...в квартала обаче ми се наложи да изпреваря един автобус,посмачках я и взе пак да прекъсва леко...преди блока има една отсечка,пробвах я-1-ва,2-ра-беше се оправила,спирам пред блока и просто чувам как и новата помпа бръмчи здраво...изгасих колата,давам на контакт и помпата си бачкаше нормално,запалих колата и я изфорсирах на вдигнат преден капак от дросела с ръка...и мисля,че чух нещо като детонация,горе точно след дросела...колата взе пак да прекъсва,първо изгуби ниски обороти,после направо си загасна... и сега ако някои може да я запали на повече от 2 цилиндъра,го провъзгласявам за бог...направо не знам вече...и утре сутринта съм сигурен,че след 3-тия опит колата ще се оправи ще запали и пак ще има същите парчета...Kолега Raider сигурен ли си,че компа не ти ги е правил тия парчета и на тебе...вече просто не знам...направо съм толкова "очарован" от тая инжекция вече...даже направо се чуда дали да не си потърся 1.5 с карбовете,пък този двигал да го дам на някои с повече нерви...предишния карбураторен звяр не си е и помислял да ме остави...просто не знам вече...
Comment
-
Я откачи температърния датчик, дето се намира между филтъра и дросела и пак пробвай. Ако помпата пак бръмчи, значи илирегулатора се ебава или се запушва тръбата след него до резервоара, а може и тръбата от помпата до рейката. огледай да не са прегънати някъде.
Това бръмчене е ненормално. Помпата, която ти пратих със сигурност е добра. Не и гледай нвъншния вид. Няма и 5 000 км.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
с тоя комп колата правеше следния номер - караш нормално и решаваш да смачкаш газта. натискаш ,ама никаква реакция. като я запалиш понякога я чувстваш как работи немощно, не че работи на 2 цилиндъра , ами просто като баба увяхвала. ако е така, значи проблема е в компа. ако искаш, разбери се с брата, да пратиш твоя стария от колата и да го погледнем дали не може да го възстановим и с него да караш. а ако не стане, като си намериш добре работещ, тоя ще го върнеш.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеимам от 1.7 жетроника ако върши работа
Тия нашите са просто играчки пред неговия!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Направо си спамиш .ако най доброто бяха карбовете нямаше ли всичките нови коли да ги правят с карб ? Просто при алфа ел. инсталациите винаги са куцали незнайно защо !
Колега Wiliams имал съм такива проблеми обаче и със тоя комп ги имам понякога ,както каза и ти понякога ги има понякога ги няма , пиши във скайп,ако искаш да ми пратиш твоя комп,да го мъчим с брата да го препрограмираме,че то тея компове са малко дефицит то колко ли 33 ки останаха пък ко остава и за такива със иав инжекцион .Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
Comment